رفتن به محتوای اصلی
خانه

Main navigation

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • درباره پاراکس
  • بلاگ
  • تماس باما

درباره‌ ما

پیشینه‌ی ﭘﺎﺭﺍﻛﺲ

 ﺷﺮﻛﺖ ﭘﺎﺭﺍﻛﺲ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۴ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻧﻮﻳﻦ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻰ، ﺍﻳﺠﺎﺩ ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﻯ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻰ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲ‌ﻫﺎﻯ ﻣﺒﺘﻨﻰ ﺑﺮ ﻭﺏ ﺁﻏﺎﺯ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻧﻤﻮﺩ. ﺩﺭﻃﻰ ﺳﺎﻝ‌ﻫﺎﻯ ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﺑﻪ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﻰ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ، ﺑﺎ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﺯ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ‌ﻫﺎﻯ  ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎﻳﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ  ﻧﻴﺎﺯ‌ﻫﺎ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. پس از سال‌ها تجربه در زمینه خدمات انفورماتیک و فناوری ‌اطلاعات به این نکته پی‌بردیم که بسیاری از تجارب مشترک در سازمان‌ها در موجهه با این چالش‌ها وجود دارد که در می‌ةوان این چالش‌ها را به گروه های زیر تقسیم نمود.

  • معرفی صحیح چشم‌انداز‌ها، رسالت، اهداف، توانمندی‌ها وخدمات سازمان و مسیر توسعه آن با حفظ وحدت هویت تصویری و روابط عمومی در بسترهای نوین مانند فضای وب،شبکه‌های اجتماعی وچند رسانه‌ای.
  • ایجاد فرآیند ارتباط موثر با مشتری و تعیین استراتژی تعامل با مشتری متناسب با شرایط گوناگون.
  • تعیین یک استراتژی بازاریابی و ارتباط عمومی در فضای دیجیتال.
  • تعیین نمودن اهداف قابل اندازه‌گیری و سنجش عملکرد تمامی فعالیت‌های انجام شده.
  • جمع آوری مستمر داده‌ها و بازخورد‌های مشتریان.
  • و کنترل فرآیند های مرتبط کاری درون سازمانی.

به همین منظور ابتدا برای کارکبرد این راه‌حل‌ها در پاراکس اقدام به ایجاد راه حل‌هایی برای افزایش عملکرد خود نمودیم واکنون آماده هستیم که حاصل این تجربه‌ها را در اختیار شرکت‌ها،سازمان و کسب وکارهای شما قراردهیم تا شاید بتوانیم به عنوانی نیرویی فزآینده در جهت پیشرفت هوشمندانه افتخار همکاری با مجموعه شما را داشته باشیم.

 

چشم انداز ما در پاراکس

چشم انداز ما!

 توانمندسازی همه برای داشتن کسب و کاری موفق

هدف ما در پاراگس

رسالت ما!

ما سخت می کوشیم تا گذار از دوران سنتی به عصر فن‌آوری اطلاعات و مدرن برای همه راهی آسان و هدفی دست يافتنی باشد.

ما که هستیم ؟

ما در پاراکس مجموعه‌ای کوچک جوانان از علاقمندان به فضای کسب‌وکار دیجیتال هستیم که اعتقاد داریم که فضای کاری کشورمان مستعد ارائه خدمات جدید مبتنی بر فناوری می‌باشد. و برای همه جوانان مانند ما فرصت‌های بیشمار کاری در این زمینه علیرغم تمام مشکلات و سختی‌های موجود در جامعه ما می‌باشد. و از صمیم قلب باور داریم که میتوانیم در کنار رشد شرکت خودمان و شما مشتریان عزیزمان کارآفرینانی باشیم که ابزار رشد و ترقی در آینده را به همکارانمان نیز می دهیم.

در کجای مسیر خود قرارگرفته‌ایم ؟

ما در آغاز کار خود در کنار ارائه خدمات طراحی وب به این نتیجه رسیدیم که نیاز به یک سری ابزارمدیریت برای کار خود داریم و از آنجا که معتقد بودیم می‌توانیم برای رفع این مشکلات خودمان راه‌حل ارائه دهیم اقدام به تولید اولین نرم‌افزار اتوماسیون کاملا متن باز و ۱۰۰ درصد تحت وب با نام سامانه اتوماسیون اداری پارکس نمودیم. و پس از مدتی به این فکر افتادیم که این محصول میتواند علاوه بر نیاز شرکت‌ما به دیگران هم در کسب وکار‌هایشان کمک نماید و پس از تبدیل این نرم‌افزار به یک محصول اقدام به ارايه آن به بازار نمودیم. پس از استقبال چشمگیر در نمایشگاه الکامپ ۹۲ خود را در قله موفقیت می‌دیدم تا اینکه پس از فروش تعداد نسخ زیادی و موفقیت اولیه با سختی‌های ارايه یک چنین محصولی مواجه گشتیم و این تجربه به ما آموخت صرف تولید محصولی خوب و کارآمد موفقیت قطعی نخواهد بود و پس از اندیشه بسیار و مقایسه بسیاری از شرکت‌های دیگر دیدیم که بسیاری از بهترین محصولات در سایر شرکت‌ها نیز دچار این مشکل می‌شوند. این تجربه باعث شد توجه ما به ابعاد دیگر کسب و کارمان بیشتر جلب شود و اهمیت مسائلی مانند تحقیق بازار، تدوین استراتژی کسب و کار و تجزیه و تحلیل‌فرآیندها بیشتر جلب شود. ما بنایندگذاران شرکت که عموما با پیش زمینه فنی و‌مهندسی وارد کار شده بودیم عمیقا شروع به مطالعه در زمینه‌های مدیریتی و کاربرد‌های آن در فضای دیجیتال نمودیم و امروز با تجربه پیش از یک دهه فعالیت فنی و افزودن دانش مدیریت در کنار آن ادعا داریم در نقطه ای قرار گرفتیم که می توانیم به رشد شما مشتریان عزیز کمک کنیم و رویکرد فروش برای فروش را در فلسفه شرکت خود کاملا نگاهی منسوخ می دانیم.

چرا پاراکس ؟

شاید نمونه اعتماد به نفس مجموعه ما همیشه در پاسخ به این پرسش باشد! و پاسخ ما در عین کوتاهی کاملا قابل اندازه‌گیری خواهد بود و آن عبارت سه کلمه ای شاخص عملکرد کلیدی (KPI) می‌باشد. ما هرگز رویکرد فروش یک راه‌حل و افزودن صرفا یک هزینه جدید مانند طراحی وب یا نرم‌افزار برای مشتری خود نداریم و در مرام نامه سازمانی خود هر پروژه ای که در مجموع کمک به رشد مشتری را نکرده باشد برای خود شکست تلقی می‌کنیم. از این رو در انتخاب پروژه‌های خود کمال دقت رو نموده و با خود عهد بستیم که اگر در کاری بازده برای عملکردمان قائل نمی باشیم از قبول آن خودداری کنیم.

رويكرد و اصول توسعه نرم‌افزاری ما چيست؟

 

همچنان بخش مهمی از فعالیت‌های شرکت ما برمبنای توسعه نر‌ام‌فزارها می‌باشد از این رو لازم می‌دانیم رویکرد‌های اصولی خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

  •       تولید نرم افزارهای جامع، يكپارچه، انعطاف پذير و متناسب با زمان.
  •       ايجاد بسترهای توسعه نرم افزاری قابل گسترش توسط خود سازمان‌ها بدون وابستگی دائمی به یک شرکت.
  •       شناسايي نقشه راه مشتريان و حركت در مسير رشد .
  •       جلب رضايت مشتری از طریق تحلیل علمی خواسته‌های آن ها.
  •       سرعت در پياده سازی و داشتن درک صحيح از نياز مشتری با توجه به تحلیل علمی .
  •       گسترش نرم‌افزار بر مبنای فلسفه متن باز و شفافیت فنی ۱۰۰ درصدی با مشتریان.

تاریخچه پاراکس

از اینجا شروع شد


تاسیس شرکت پاراکس در سال ۱۳۸۴

۱۳۸۴

۱۳۸۸

تمرکز ۱۰۰ درصدی بر روی راه‌حل‌های تحت وب



انتشار اولین نسخه نرم‌افزار مدیریت مدارس راسلا

۱۳۸۹

۱۳۹۰

شروع بزرگترین پروژه تور مجازی کشور (مجری انحصاری نمایشگاه بین‌المللی‌تهران)


و از اینجا ادامه پیدا کرد


راه‌اندازی نسخه اولیه اتوماسیون اداری

۱۳۹۲

۱۳۹۴

راه‌اندازی پروژه Evarin منتخب سال ۲۰۱۶ در همایش استارت‌آپی OIC در کازان



راه‌اندازی پروژه Bizex پلتفرم خدمات مسافرت و گسترش تجارت بین‌المللی

۱۳۹۶

۱۳۹۷

شروع ارائه خدمات تحلیلی رفتاری مخاطبین بروی وب و طراحی وب بر اساس داده‌ها


و به اینجا رسید

۱۳۹۸

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • خدمات ما
  • بلاگ
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • سوالات متداول
  • تماس با ما

۲۰۱۹ Copyright © تمامی حقوق برای پاراکس پدیده موج سوم محفوظ می باشد